Posted on

معرفی بهترین شیوه جرم گیری لوله فاضلاب

لوله های فاضلاب در موارد زیادی دچار گرفتگی و رسوب می شوند که نیاز به جرم‌گیری می باشد. جرم گیری لوله فاضلاب به شکل ها و روش های مختلفی انجام می‌شود و روش آن بستگی به نوع گرفتگی لوله فاضلاب دارد. گاهی اوقات لوله‌های فاضلاب در اثر چربی و فضولاتی که رسوب می‌کند دچار گرفتگی می‌شود و گاهی وقتا هم به وسیله خاک و نخاله!
برای هر کدام از مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب یک راه حل پیشنهاد می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.

جرم گیری لوله فاضلاب به ساده ترین روش

در بعضی از موارد رسوب داخل لوله های فاضلاب و جرم هایی که ایجاد می شوند با مقدار کمی محلول لوله بازکن قابل رفع می باشد. مثلاً جمع شدن چربی و فضولات با اسید لوله بازکنی از بین می‌رود و شما باید به یک میزان مشخص اسید را به درون چاه فاضلاب بریزید و چند ساعت صبر کنید تا اسید فضولات را از بین ببرد و سپس چند دقیقه آب داغ داخل چاه فاضلاب بریزید.

استفاده از بعضی روش ها همانند استفاده از محلول های شیمیایی لوله بازکنی ریسک بسیار بالایی دارد و شما باید قبل از استفاده از آنها شرایط لوله های خود را بسنجید اگر مدت زمان زیادی از عمر این لوله ها می گذرد و بارها جرم گیری لوله فاضلاب به وسیله این محلول ها انجام شده است این بار باید از استفاده آن دست نگه داشته و به دنبال روش های مفید و استاندارد برای جایگزین آن باشید.
ما به شما پیشنهاد می کنیم که به دلیل اعتماد و رضایت مشتریان بسیاری از سایت لوله بازکنی برچسب مشکلاتی از این قبیل را بدون اینکه دغدغه جدیدی برای خودتان ایجاد کنید به تکنسین با تجربه و کار بلد در سایت برچسب بسپارید و سعی کنید به لوله بازکن های منطقه محل سکونت خود به عنوان مثال لوله بازکنی ونک چنانچه ساکن شمال تهران می باشید درخواست دهید.

نحوه جرم گیری لوله فاضلاب مسدود شده با نخاله

گاهی اوقات ریختن اسید و دیگر محلول های لوله بازکن کارساز نیست به خاطر اینکه مصالح ساختمانی یا نخاله به درون لوله های فاضلاب گیر کرده است که ریختن اسید یا محلول لوله بازکن هیچ تاثیری ندارد.
در بعضی اوقات نخاله های حاصل از تعمیرات ساختمانی و بنایی به درون چاه ریخته شده و مانعی به وجود می‌آورد که نیاز به جرم گیری لوله فاضلاب را حتمی می‌کند اما برای رفع این مشکل شما باید با لوله بازکن های کار بلد و حرفه ای همانند تکنسین سایت برچسب تماس بگیرید.

جرم گیری لوله فاضلاب به بهترین روش

در بسیاری از اوقات هنگام جرم گیری لوله فاضلاب از آنجا که رسوبات ممکن است در لوله های فاضلاب آشپزخانه یا حمام بسیار زیاد باشند، استفاده از فنر لوله بازکنی یک راه حل منطقی خواهد بود.

امروزه فنرها و سر فنرهای متنوعی به شکل اتوماتیک یا دستی وجود دارند که در جرم گیری لوله های فاضلاب بسیار پرکاربرد می باشد و سخت ترین گرفتگی‌ها را می توان با استفاده از این تجهیزات برطرف نمود. از این رو بسیار مهم است افرادی که برای دریافت خدمات لوله بازکنی از آنها کمک می خواهیم از چه روش ها و ابزارهایی برای جرم گیری لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و… استفاده می کنند!

افراد لوله بازکنی سایت برچسب با چندین سال سابقه و گذراندن دوره های فنی و داشتن مدرک و مجوز از سمت اتحادیه لوله بازکنی قادر به ارائه خدمات با کیفیت و صد درصد تضمینی به شهروندان سراسر تهران می باشند که چنانچه ساکن یکی از مناطق شمالی تهران همچون سعادت آباد می باشید می توانید به مشخصات افراد لوله بازکنی سعادت آباد برچسب  با کلیک بر روی لینک آن از طریق همین صفحه دسترسی نمایید.

فنرها رسوبات مسیر فاضلاب را از جلوی راه بر می دارند یا می تراشند و این مطمئن ترین راه برای رفع مشکل است. پس به یاد داشته باشید که برای حل این مشکل به سمت کارهایی که ممکن است به سیستم فاضلاب منزلتان آسیب جدی بزند نروید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *