Posted on

تعریف کفشور سیفون دار و بررسی ویژگی های آن

در حالت کلی کفشور ها شکل ساده‌ای دارند ولی هر کدوم از انواع کفشور ها دارای ویژگی می باشد که باعث می شود مشکلی را حل کند کفشورها مدل های گوناگونی دارند یکی از انواع کفشور ها که در گذشته و حال وجود دارد کفشور سیفون دار می باشد که در حال حاضر  مدلش جدید تر شده و در این نوشته می‌خواهیم درباره این نوع کفشور توضیح دهیم.

آشنایی با ساختار کفشور سیفون دار

شکل این کف شور به این حالت است که در بخش خروجی آن لوله ای به شکل سیفون وجود دارد که این لوله به خود کفشور سیفون دار وصل می باشد و به حالت پوش فیت است، یعنی اینکه سوکت اتصال کفشور سیفون دار در ته سیفون قرار گرفته و به چسب لوله احتیاجی نداریم و به سادگی به لوله فاضلاب متصل میشود و مانع ورود آشغال ها و مواد زائد به چاه فاضلاب می شود.
از این رو کف شور سیفون دار یکی از وسیله های کاربردی برای مقابله با گرفتگی های لوله فاضلاب
آشپزخانه می باشد.

گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه زیاد امر دور از انتظاری نیست و در برخی مواقع، رفع گرفتگی کفشور سیفون دار آشپزخانه مثل شکستن شاخ غول می باشد. کافیست در این هنگام شما میزان گرفتگی را به متخصصین لوله بازکنی برچسب اعلام نمایید تا آنها بتوانند با استفاده از به روز ترین و کم خطر ترین روش ها، به رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه شما بپردازند.

تا این قسمت از مقاله شما با مفهوم کفشور سیفون دار چیست به خوبی آشنایی پیدا کردید که در ادامه با مدل های مختلف آن آشنا خواهید شد که اگر شکل و روش کارکرد این نوع کفشور برای شما جذاب بود حتماً نوشته کفشور سوپاپ دار را بخونید و از مزایا و کارکردش اطلاع پیدا کنید.

کفشور سیفون دار چه مدل هایی دارد؟

کفشور سیفون دار دو مدل خروجی عمودی و خروجی افقی می باشد که در نوع کف شور سیفون دار خروجی عمودی، سیفون کفشور زاویه ۹۰ درجه ندارد و به صورت عمودی و یک راست به لوله فاضلاب متصل می شود و در جاهایی کاربرد دارد که طول لوله در زمین زیاد است.
در مدل کفشور سیفون دار افقی که سیفون زاویه ۹۰ درجه دارد و در مکان هایی که ارتفاع لوله فاضلاب کم است استفاده میشود.

اگر اشیاء گران قیمت شما به صورت اتفاقی در چاه کفشورها افتاد، می توانید از طریق سایت برچسب افراد حرفه‌ ای را در تمام مناطق تهران به منطقه خود فرا بخوانید تا با وسایل مجهزی اشیا شما را از چاه بیرون آورند.
این تکنسین به محض تماس شما در محل مورد نظر حاضر می شوند و فرقی نمی کند در کدام یک از مناطق تهران سکونت دارید، به عنوان مثال برای ثبت سفارش خود با لوله بازکنی در سعادت آباد از طریق همین صفحه و بر روی لینک آن کلیک نمایید و در کادر جستجو چنانچه درخواست برای دیگر مناطق تهران می باشد، سرویس لوله بازکنی را به همراه همان خیابان مد نظر سرچ کنید تا شماره لوله بازکن همان منطقه برای شما نمایش داده شوند.

آنچه که باید درباره ویژگی های کفشور سیفون دار بدانید!

این کفشورها از نوع پوش فیت درست می شوند و به چسب کاری احتیاج ندارند و در زیر فواید کفشور سیفون دار را بیان می‌کنیم که عبارتند از:

  1. از درز سیفون آب نشتی نمی‌کند: در کفشور سیفون دار پوش فیت به خاطر اینکه سیفون به صورت یکپارچه به بدن کفشور متصل است و یک راست به لوله فاضلاب وصل می شود اندازه اتصالات آن کم می شود و نشتی آب هم کمتر اتفاق می‌افتد.
  2. احتیاج به چسب کاری برای نصب کف شور سیفون دار وجود ندارد: این کفشور ها چون از نوع پوش فیت می باشند احتیاج به جوشکاری و چسب کاری ندارد و باید دو سوکت سر سیفون و سر لوله را به همدیگر وصل کنید.
  3. این ویژگی باعث شده که هزینه لوله کشی پایین بیاید و در صورتی که ساختمان نشتی کند این اتصالات از یکدیگر جدا نمی شود و نشتی نمی دهد ولی کفشور سیفون دار دیگری هم وجود دارد که ساده است و با چسب به لوله فاضلاب وصل میشود.
  4. ‌ در این مدل کفشورها، سیفون کفشور دارای پهنای مناسبی می باشد که موقع فنر زدن و مصرف محلول های لوله بازکنی دچار مشکل نمی شود.
    اگر کفشور سیفون دار دچار گرفتگی سختی شد، سایت برچسب لوله بازکن های حرفه‌ ای را در کل شهر تهران به شما شناسانده و شما می توانید از خدمات آنها استفاده کنید.

کف شور سیفون دار در ابعاد مختلفی تهیه می شود و می شود از آن در بالکن ها و سرویس های بهداشتی و حتی استخر ها هم استفاده کرد، بطوری که قطر خروجی این کفشور از ۱٫۲ اینچ شروع می شود و حتی تا ۴ اینج هم تولید می شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *