Posted on

انتخاب مکان مناسب برای نصب کولر های گازی در ساختمان

انتخاب مکان مناسب برای نصب کولر های گازی در ساختمان

تعیین مکان مطلوب برای نصب کولر های گازی در ساختمان

امروزه اکثری از منزل های بخصوص سوئیت ها و واحد هایی که در مکان های شهری واقع گردیده اند و یا این که بصورت انبوه سازی فراهم میگردند به کارگیری از کولر گازی را تحت عنوان سیستم تهویه و یا این که سیستم خنک کننده منزل تعیین می نمایند . ولی نکته ای که در مورد آن سئوالات متعددی می شود شایسته ترین مکان نصب کولر گازی در ساختمان ها است .

بهترین مکان برای نصب کولر های گازی

ممکن است خوبتر باشد این سئوال را به نحو دیگری پرسید . این که شایسته ترین جا برای جانمایی کولر گازی در موقع ایجاد چه نقطه ای می بایست باشد؟ استدلال آن نیز این که اکثر اوقات در ساختمان های تازه برای تعبیه کولر گازی از پیشین تدابیر می شود و لوله کشی کولر گازی انجام می شود . یعنی این که معمار و یا این که نقشه کش تاسیسات منزل است که محلی را برای تعبیه کولر گازی در حیث میگیرد و شما در به عبارتی مکان کولر را نصب میکنید .

تعیین مطلوب محل نصب کولر گازی

انتخاب مکان مناسب برای نصب کولر های گازی در ساختمان

ولی با این حال بعضا از اشخاص نیز به کارگیری از کولر گازی را در هنگامی تعیین می نمایند که ساختمان تشکیل شده و لوله کشی خاصی برای آن انجام نشده و نیاز است که برای این مراد تصمیم گیری نمایند .

درهرحال ما در‌این مطلب پیرو ارائه راهکارهایی هستیم تا شما با در حیث به چنگ آوردن این موضوعا ت در حین ایجاد منزل و یا این که در حین تعبیه کولر گازی مورد علاقه قرار دهید تا شایسته ترین جواب را از کولر گازی خویش اخذ فرمایید .

در مطلب های خدمت عصر ای کولر های گازی و همینطور توصیف کولر گازی و اسپلیت تشریح کردیم که کولر های گازی از دو پنل تشکیل شده گردیده اند . یک پنل داخلی و یک پنل فرنگی . برای نصب کولر گازی می بایست هر برای جانمایی هر دو پنل تصمیم صدق اتخاذ شود تا فیض در خروجی باد دستگاه مشهود شود .

بررسی لوله کشی کولر گازی برای نصب پنل داخلی و محل نصب ان

لوله کشی کولر گازی برای نصب پنل داخلی

اما مراد ما کولر های گازی است که به دیوار نصب می شود و به اسم اسپلیت نیز میشناسند چون کولر های گازی پنجره ای , کولر پرتابل و یا این که داکت اسپلیت نیز داریم که قصد ما توضیح این موردها وجود ندارد . چون پیش از این در مطلب عیب یابی کولرهای پنجره ای در مورد کولر گازی پنجره ای و در مطلب کولر گازی پرتابل در مورد جانمایی کولرهای گازی پرتابل توضیح داده شد .

محل نصب پنل داخلی کولر گازی

پنل های داخلی کولر گازی وظیفه پرتاب باد در تالار و یا این که محفظه را دارا هستند . این پنل ها بعد از جریاناتی که واقعه می افتد و باد تشکیل می شود باد را در محفظه منزل رها می نمایند و ضمنا با به کارگیری از یک ترموستات محیطی دمای محفظه را چک و به بورد دستگاه گزارش می‌دهند تا در حین های مایحتاج دستگاه را قلیل و فراوان و یا این که خاموش و پر‌نور نماید .

خروجی باد بصورت بی واسطه و رو به جلو , به وضعیت شناور از نزولی و یا این که به وضعیت مواج و اثبات تهیه می شود که‌این کار در پیکربندی و با در دست گرفتن کولر گازی قابلیت و امکان پذیر است .

انتخاب مکان مناسب برای نصب کولر های گازی در ساختمان

درهرحال باد صرفا بصورت بی واسطه وارد اتاق می شود اکنون یا این که بالا و ذیل می شود یا این که اثبات است . اقتدار پرتاب باد نیز دربین ۵ تا ۱۰ متر بسته به دسته کولر متعدد است . سازه براین می بایست پنل را در قوانینی تعبیه فرمایید که ارتفاع مایحتاج را پوشش دهد و ضمنا باد به راحتی وارد اتاق شود و مانعی بر راز رویه باد نباشد . سرویسکار کولر آبی تهران

در جانمایی کولر گازی به خاطره داشته باشید که کولر گازی می بایست محفظه متناسب با خویش را خنک نماید . مراد این که همین که راستای کار خویش را خنک نماید کفایت می نماید . شاید تالار بزرگتر از حد بضاعت و توان کولر گازی باشد که می بایست در‌این‌صورت دوتا کولر برای تالار در حیث گرفته شود و کار هر یک یکدیگر را کامل شدن نمایند .

مورد دیگری که می بایست در نصب کولر گازی در حیث داشته باشید این است که هوای گرم مدام در ذیل سقف تجمع می نماید . به همین جهت می بایست تا جای ممکن پنل داخلی کولر گازی را ذیل خیس از سقف نصب کرد .

این که بعضا از نصاب ها پنل را به قربت سقف میبرند کار اشتباهی است . متناسب با دسته تزئینات داخلی منزل به نصاب گوشزد فرمایید تا چه بسا المقدور دربین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر پنل داخلی را در منزل ذیل خیس از سقف نصب نماید به این دلیل که منجر می شود جریان هوای خنک در مرحله بخش اعظم تاثیر گذار باشد .

شرايط استفاده از خدمات گارانتی

نکات قابل توجه در هنگام نصب پنل داخلی کولر گازی

نکته های کلیدی در نصب پنل داخلی کولر گازی

انتخاب مکان مناسب برای نصب کولر های گازی در ساختمان

پنل داخلی کولر گازی را در جوار بخاری و شوفاژ و . . . و یا این که سیستم های سرمایش و گرمایشی دیگر تعبیه نکنید و در صورتی‌که در آشپرخانه نصب میکنید مراقب باشید که رو ی اجاق و یا این که بقیه رطوبت ساز ها نصب نشود . قيمت كولر آبي امسال تغييري نكرده است * كولرهاي گازي نشان جنرال و سوپر جنرال را نخريد!

در نصب پنل داخلی کولر گازی قابلیت و امکان تعمیر و یا این که خدمت به دور های پنل داخلی کولر گازی را در حیث داشته باشید .

پیشین از نصب پنل داخلی مطمئن گردید که کاغذ حافظ پنل سفت در جای خویش فیکس شده‌است .

در نصب پنل داخلی اگرچه می بایست مسافت کمتر در حیث گرفته شود و طول ذیل باشد اما مراقب باشید تا در مسیر تردد نباشد .

در هنگام نصب پنل داخلی فضای مایحتاج برای عیب یابی و تعمیر پنل داخلی کولر گازی را در حیث داشته باشید .

در دکان ها و پاساژ های تجاری کولر گازی می بایست کجا نصب شود؟

مورد نصب کولر گازی در ساختمان ها را معین کردیم که خوبتر است در مسافت دربین ۴۰ تا چه بسا ۵۰ سانتی متری سقف در منزل ها باشد . ولی در دکان ها و مرکزها تجاری مورد متعدد است .

این مرکزها معمولا به جهت این که سقف های بلندی دارا هستند و جریان هوا در آن ها بخش اعظم واقعه می افتد هوا مقداری خنک است . ضمن این که هوای گرم درسمت سقف میرود که منجر می شود فشردگی هوای گرم کمتر باشد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *